Hola bloggen (:♥

Hejj bloggen :)
Nu ska jag strax gå och göra mig i ordning till Malvinas kalas

Idag har jag varit i skolan och det var lite kul ;o Men idag på gympan utklassade jag en jätte stöddig *stavning* kille i min klass i badminton. Jag spelade pingis också men det gick inte så bra-.-
Handbollsträningarna på fredagarna har blivit inställda nu några veckor,så vi tränar på lördagar klockan 12.30 till 14.00 (: Sen ska jag till min faster och fira att hon fyller år (:
Men nu måste jag dra och duscha :*



Puss och Kram ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Catarina!

Jasså!!

Här är man en wanabee fjortis ja.

Inte för att jag tror att du är en sådan i skolan diräkt!! Dax att skriva lite han bah tiep jah söwt och sådant då!!!!!!!!!!

2011-03-04 @ 17:39:27
Postat av: sanna

Anmäl dig till veckans blogg :)



http://fbst.bloggplatsen.se/2011/03/05/4774681-veckans-blogg/

2011-03-05 @ 23:01:57
URL: http://www.fbst.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0