Hejsan Hoppsan ! :D

Heej alla !
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och håller på med ansiktsbok :D Idag har jag spelat handbollsmatch mot Torslanda. Vi spelade sämst och förlorade med 7-5. Vi kunde knappt passa ! och vi har tränat det typ 2 år eller något ?! Men aja nu tänker vi inte mer på det :D Igår var jag med Sara,Emelie och Fanny (L)
Vi drog till Ikea i Kållered :D Och där käka vi glass det var gott :D Idag har jag inte gjort något speciellt,eller jo jag har ju varit Jack älsklingen (L) Imon blire skola-.- Varför ska helgen ta slut så fort ?! ;o Det är riktigt dåligt tycker jag ;D Men det som ska bli kul imon är att det blir ju ingen träning för mig och några till :D För vi dra och kollar på handbolls-VM ist :D Vi var ju på invigningen också och det var grymt coolt och skit sköjj :D Men nu måste jag upp och äta mat. Jag tror att vi ska äts kött och potatis :) Morfar ska komma hit också :D

Bild på mig och Jossan från Norge i sommras
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jossan<3

vem har sagt att jag ska vara med ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0